onsdag 12 maj 2010

Irriterande


Ibland kan man onska att USA var lite mer som Sverige att det skulle vara uppbyggt sa att man inte behovde ta bilen vart man an ska att man kunde ta en promenad istallet, precis som hemma
Ibland kan man onska att all mat var nyttig och man behovde inte oroa sig om allt inehaller kalorier till max och att snabbmat har borta inte skulle vara billigare an att frukt och gronsaker i affaren..
Ibland kan man onska att den sakallade samboeffekten inte var sann och att man inte gick upp 100kg nar man bor sambo med nagon ....
Man blir ju fan deppig nar man kollar pa bilder fran forra sommaren och sen kollar sig i spegeln nu :(
Va ska jag ta mig till? Hur fan ska jag kunna se ut som Carro forra sommaren da jag sjalv tyckte att jag var fetast i varlden men onskar just nu att jag skulle kunna trolla mig tillbax till samma storlek!! Nu tror ni sakert att jag har gatt upp 30kg Nope men jag har extra kott pa benen and i dont like it! Korten ar fran sommaren 09 och inte fan ar jag sa javla fet dar inte ?!(daremot ser mitt fejs fuckat ut darav svart klump i ansiktet) Hokus Pokus fat be gone!!!

3 kommentarer:

J sa...

men mums... ;)

nina sa...

men carro... du är inte fet nånstans!! Du har ju världens killer-body! Sluta nedvärdera dig så, du är fin precis som du är! Jag lovar dig det...

Kram Nina

Lillesyster sa...

Carro du är verkligen inte fet!!:(
Sluta ha så dåligt självförtroende, och snart kommer vi nog till dig ska du se, längtar! :D <3
You're my flower! <3<3<3