torsdag 13 maj 2010

I brist pa annat

Eftersom jag ar arbetslos for tillfallet och den anda maten vi har hemma ar fardig micromat spy!! Sa gjorde jag det basta av situationen med sista mjolken vi hade och kladdade ihop 3 fattiga riddare :) gjorde aven en fruktrora med jordgubbar banan och persikor... Tycker det ar jobbigt att ata riktig mat nar det ar sommar (vi har 30+ grader idag) sa ater jag helst frukt eller sallad och sallad passar inte sa javla bra ihop med fattiga riddare, jag skippade aven sockret i smeten (good for me) =) Och for er som inte kanner mig sa ar jag nog samst i varlden pa att laga mat jag misslyckas tom med att varma i micron haha men idag lyckades jag aven om koket nu ser ut som kaos , sa fick jag en riktigt god lunch. Vet inte vad jag ska hitta pa nu hmm jag har redan legat ute och svettats ihjal i 2&halv timme sa jag kanske inte ska pressa mer i solen det ar ju sjukt varmt och jag branner mig huuur latt som helst. Kanske ska dra igang en film har inne i mitt lilla hus pa landet :) tur for mig att vi har inbyggd AC i hela huset annars skulle jag ju svettas ihjal innomhus med vilket skulle vara drygigt varre...
XoXo Caroline

Inga kommentarer: