fredag 21 maj 2010

2 saker

2 Saker som jag anvander dagligen ar Mitt Coconut Body Butter fran Body Shop & Mitt favvo Coconut Milk Anti Breakage serum fran Organix. Jag ar lite halv beroenda av allt som luktar Coconut =) Gubben ar trott pa att allt luktar kokos men jag kan inte sluta haha. Basta av allt ar ju anda mitt coconut milk som jag masserar in i haret efter varje dusch, luktar heelt underbart och det hjalper att reparear mitt sonderblekna har :P Hittade aven pa affaren harom dagen kladspray, typ for att spraya pa kladerna om man ar rokare som jag for att ta bort aklig lukt, typ som skoljmedel pa flaska och det luktade kokos =) men det kanske blir for mycket om jag skaffar mer kokosluktande saker an det jag redan har ... Vad tror ni?
XoXo Caroline

1 kommentar:

kusin sa...

Thanks sweetp<3